loading...
ورزش نیوز| اخبار ورزشی| ایران و .......
مهدی بازدید : 10 جمعه 21 مهر 1391 نظرات (0)

آخرين وضعيت باشگاه استقلال

 

مديرعامل باشگاه استقلال با بيان اينکه چک‌هاي مدت دار اسپانسر را بين بازيکنان تقسيم کرده تا به طور ميانگين 40 درصد از قرارداد مالي آنها پرداخت شود، گفت: با رويانيان براي انتقال ساموئل به توافق اوليه رسيده‌ايم و بيشتر تمايل داريم که اين بازيکن را با يکي از مهاجمان اصلي پرسپوليس معاوضه کنيم.


     علي فتح الله زاده در خصوص نحوه حل مشکلات مالي بازيکنان استقلال ضمن بيان مطلب فوق گفت: من از طريق برخي رسانه‌ها مطلع شدم  که دو يا سه بازيکن تيم درخصوص مشکلات مالي تيم صحبت‌هايي را انجام داده‌اند بنابراين به قلعه نويي گفتم به بازيکنان بگويد که براي صحبت در اين خصوص و حل مشکلات به دفتر من بيايند.


به گزارش مهر، وي در همين خصوص افزود: من بازيکنان را به دفترم دعوت کردم و صحبت‌هايي که در برخي رسانه‌ها مبني بر اينکه برخي بازيکنان خودسرانه به نشانه اعتراض به دفترم آمده‌اند مطرح شده به هيچ وجه صحت ندارد. پس از آنکه بازيکنان به دفترم آمدند چک‌هاي مدت‌دار اسپانسر را بين بازيکنان در دسته‌هاي سه نفري تقسيم کردم تا بدين شکل به طور ميانگين 40 درصد از قرارداد مالي بازيکنان پرداخت شود.


مديرعامل باشگاه استقلال تصريح کرد: البته اين چک‌ها مانند مسکن است و حداکثر تا يک ماه آينده دردها را تسکين مي‌دهد، بنابراين وزارت ورزش و جوانان هرچه سريع‌تر بايد به 50 درصد تعهد مالي خود در فصل جاري عمل کند چون من به تعهدات مالي اين فصل عمل کرده‌ام.


"من نيز به خوبي مي دانم که بازيکنان تيم شرايط سختي را تجربه مي‌کنند"، فتح الله زاده با بيان اين جمله خاطرنشان کرد: هفته گذشته با تلاش نجف نژاد و ساير اعضاي هيات مديره باشگاه با دو وزير ديدارهاي خوبي را انجام داده‌ايم و در حال حاضر نيز در حال پيگيري موضوع هستيم تا مشکلات به حداقل برسد.


وي در پاسخ به اين پرسش که "اگر شما به تعهدات مالي خود عمل کرده‌ايد پس چرا بازيکنان پولي دريافت نکرده‌اند؟"، اظهار داشت: وظيفه من تامين 50 درصد از هزينه‌هاي باشگاه بود که با تامين آن از طريق اسپانسرهاي مختلف وظيفه‌ام را انجام داده‌ام، ضمن اينکه ما همه پول قرارداد بازيکنان را که نبايد به صورت يکجا پرداخت کنيم!


 مديرعامل باشگاه استقلال در همين خصوص افزود: به نظر من وقتش رسيده که وزارت ورزش به مصوبه مجلس در خصوص بودجه دوباشگاه پرسپوليس و استقلال عمل کند تا مشکلات ما مرتفع شده و تيم به بحران نرود. من نمي‌دانم که نمايندگان مجلس به چه چيزي اعتراض مي‌کنند. اکثر باشگاه‌هاي حاضر در رقابت‌هاي ليگ برتر همه بودجه خود را از دولت مي‌گيرند اما ما نصف آن را مي‌گيريم آن هم با مجوز خود اين دوستان.


وي در پاسخ به اين پرسش که "آيا در نيم فصل جي لويد ساموئل با محمد غلامي از تيم سپاهان معاوضه خواهد شد؟"، گفت: نه تنها سپاهان بلکه چند باشگاه ليگ برتري و يک تيم عربي نيز خواهان به خدمت گرفتن ساموئل هستند. در حال حاضر کادر فني و ما به ساموئل اعتقاد زيادي داريم، تا جايي که بتوانيم سعي مي‌کنيم ساموئل را حفظ کنيم چون او بازيکني با رفتار حرفه‌اي و درون زمين خيلي تاثيرگذار است.


مديرعامل باشگاه استقلال در پاسخ به اين پرسش که رويانيان اعلام کرده براي جذب ساموئل به توافقاتي با مسئولان باشگاه استقلال دست پيدا کرده است، گفت: من با رويانيان در اين خصوص مذاکره کرده و به توافق اوليه نيز رسيده‌ايم. قرار است براي انجام مذاکرات و توافق نهايي در هفته جاري نشست ديگري نيز داشته باشيم. البته بايد با ساموئل نيز صحبت کرده و نظر وي را نيز جويا شوم چون او يک بازيکن بزرگ و حرفه‌اي است.


"در شرايط فعلي تمايل ما بيشتر اين است که ساموئل را با يکي از مهاجمان اصلي تيم پرسپوليس معاوضه کنيم."، فتح الله زاده با تاکيد بر اين موضوع افزود: درحال حاضر ما نياز به يک مهاجم داريم و اولويت اول‌مان نيز يک مهاجم خوب خارجي است بنابراين درحال مذاکره با چند گزينه خارجي خوب نيز هستيم و اگر نتوانيم با اين گزينه‌ها به توافق برسيم آنگاه به دنبال جذب مهاجمي ايراني خواهيم بود.


وي در خصوص انتقال حمودي به بوندس‌ليگاي آلمان نيز تاکيد کرد: کار حمودي را به طور جدي پيگيري مي‌کنم و به احتمال 80 درصد در نيم فصل او را به تيم هانوفر منتقل مي‌کنيم.


مديرعامل باشگاه استقلال در خصوص صحبت‌هايي که در برخي از رسانه‌ها در مورد انتقال خسرو حيدري در نيم فصل مطرح شده است، گفت: خسرو حيدري پيش از آغاز رقابت‌هاي ليگ برتر پيشنهادي جدي از سوي يک باشگاه ترکيه‌اي داشت اما در حال حاضر صحبت‌هايي که در خصوص انتقال وي در نيم فصل مطرح مي‌شود صحت ندارد و اين بازيکن در استقلال مي‌ماند.

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    به نظر شما عمل کرد وبلاگ چگونه است؟؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 92
  • کل نظرات : 1
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 2
  • آی پی دیروز : 59
  • بازدید امروز : 9
  • باردید دیروز : 17
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 26
  • بازدید ماه : 64
  • بازدید سال : 68
  • بازدید کلی : 3,103