loading...
ورزش نیوز| اخبار ورزشی| ایران و .......
مهدی بازدید : 18 جمعه 21 مهر 1391 نظرات (0)

منزس: در انتظار بازگشت پاتو به ميادين هستم

 

مانو منزس، سرمربي تيم ملي برزيل، کيفيت استثنايي الکساندر پاتو را مورد ستايش قرار داد اما اعلام کرد اين بازيکن بايد هرچه زودتر مشکل مصدوميتش را برطرف کند.


 اين بازيکن 23 ساله در تابستان گذشته همراه با تيم المپيک برزيل، نايب قهرمان المپيک 2012 شد اما به دليل مصدوميت، هنوز در فصل جديد براي ميلان به ميدان نرفته است.

اين مهاجم بااستعداد در طول دوران حرفه اي اش با مصدوميت هاي زيادي دست به گريبان بوده اما منزس معتقد است که پاتو بعد از پشت سر گذاشتن مصدوميت، همچنان مي تواند نقش مهمي در تيم ملي برزيل ايفا کند.

او در گفتگو با گاتزتا دلو اسپورت گفت:" در تيم من، پاتو خيلي کم بازي کرد. با اين وجود، او دومين گلزن برتر تيم در دوران من است. اين نشان مي دهد که او از کيفيت استثنايي برخوردار است. من در انتظار بازگشت او به ميادين هستم. اما مسئله مهم اين است که او يک بار براي هميشه بهبود پيدا کند."

پاتو به دليل مصدوميت هاي پياپي، فصل گذشته تنها 17 بازي براي روسونري انجام داد اما منزس تاکيد کرد که اين بازيکن همچنان در برنامه هاي او جاي دارد.

" به نظر من مشکل مصدوميت پياپي او تنها به دليل بدشانسي نيست. من در مورد پاتو با تيم پزشکي صحبت کردم. آنها گفتند که او هيچ مشکل ويژه اي ندارد و نبايد تا اين اندازه مصدوم شود. به همين دليل بايد بفهميم که چرا او تا اين اندازه مصدوم مي شود."

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    به نظر شما عمل کرد وبلاگ چگونه است؟؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 92
  • کل نظرات : 1
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 33
  • آی پی دیروز : 1
  • بازدید امروز : 18
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 18
  • بازدید ماه : 18
  • بازدید سال : 22
  • بازدید کلی : 3,057