loading...
ورزش نیوز| اخبار ورزشی| ایران و .......
مهدی بازدید : 22 پنجشنبه 20 مهر 1391 نظرات (1)

ايبراهيموويچ:هنوزهم ميلان رادوست دارم

 

مهاجم سوئدي پاري سن ژرمن تاکيد کرد با وجود جدا شدن از ميلان هنوز هم اين تيم را دوست دارد.


به نقل از ساکرنت، زلاتان ايبراهيموويچ 31 ساله پس از آنکه 2 سال در ميلان به ميدان رفت، در فصل نقل و انتقال‌هاي تابستاني راهي پاري سن ژرمن فرانسه شد تا جزيي از انقلابي باشد که مالکان جديد و قطري در اين تيم ايجاد کرده‌اند.

به گزارش فارس،با توجه به اينکه زلاتان به بازيکني مشهور است که وفاداري زيادي به باشگاه‌هايي که در آنها بازي کرده ندارد اعلام کرده ميلان باشگاهي است که او علاقمند است يک بار ديگر در آن به ميدان برود.

ايبرا در اين مورد گفت: هنوز هم ميلان را دوست دارم. زماني که در اين تيم بودم احساس مي‌کردم در خانه هستم. ميلان باشگاهي است که اگر حق انتخابي داشته باشم، دوست دارم بار ديگر در آن به ميدان بروم. اغلب اين طور است که شما به جايي که در آن بازي مي‌کرده‌ايد باز نمي‌گرديد ولي بازگشت به ميلان چيزي است که مي‌توانم آن را تصور کنم. دياوولو يک باشگاه فوق العاده است.

وي افزود: دوست دارم ميلان در همه جام‌ها موفق شود. اميدوارم باشگاه روز به روز بهتر شود ولي اگر آنها روزي به کمک احتياج داشته باشند، مي‌دانند مرا کجا مي‌توانند پيدا کنند.
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    به نظر شما عمل کرد وبلاگ چگونه است؟؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 92
  • کل نظرات : 1
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 56
  • آی پی دیروز : 1
  • بازدید امروز : 9
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 9
  • بازدید ماه : 47
  • بازدید سال : 51
  • بازدید کلی : 3,086