loading...
ورزش نیوز| اخبار ورزشی| ایران و .......
مهدی بازدید : 25 چهارشنبه 19 مهر 1391 نظرات (0)

هدايتي: شايعه دستگيري‌ام کار بدخواهان است

 

مالک باشگاه استيل‌آذين و ملوان انزلي گفت: شايعه دستگيري‌ام کار بدخواهان است، اما بعد از مرگ من هم خانواده‌ام تيم‌داري مي‌کند.


    حسين هدايتي در نشست خبري که امروز ظهر در باشگاه استيل‌آذين برگزار کرد، در مورد شايعه دستگيري‌اش اظهار داشت: اين شايعه کار بدخواهاني است که نمي‌خواهند بخش خصوصي در عرصه ورزشي و فوتبال وارد شود و با حضور بخش خصوصي عرصه ورزشي را بر خود تنگ مي‌بينند، به همين دليل هر روز با شايعه‌سازي و تهمت و آبروريزي اين کارها را انجام مي‌دهند اما بهتر است بدانند که آنها چيزي گيرشان نمي‌آيد. به لطف خدا من زنده و سلامت هستم و مقتدرانه در عرصه ورزش و فوتبال کار مي‌کنم.


به گزارش فارس، وي در مورد اينکه برخي سايت‌ها خبر بازداشت او را منتشر کرده‌اند گفت: اين مسئله را از خودشان سؤال کنيد، من با پرويز مظلومي روز گذشته قرارداد امضاء کرده‌ام و امروز هم در خدمت شما هستم،‌ اگر زشت نبود جاي عمل جراحي را که ديروز انجام دادم نشان مي‌دادم. مي‌توانيد از بيمارستان دي استعلام کنيد، ظاهراً قرار است من براي بيمارستان رفتن هم اطلاع‌رساني کنم.


هدايتي در پاسخ به سؤالي مبني بر اينکه برخي رسانه‌ها ادعا کرده‌اند شما 180ميليارد تومان بدهي داريد گفت: بدهي مال مرد است، مردي که بدهکار نباشد مرد نيست، مرد بايد بدهکار باشد. آدم کارخانه‌دار و تاجر هم با سيستم بانکي کار مي‌کند،‌البته بگويم اين بدهي 180ميليارد توماني درست نيست و من چنين بدهي ندارم ولي اي کاش شأن من را پايين نمي‌آوردند و مي‌نوشتند من 1800ميليارد تومان بدهکار هستم. چرا شخصيتم را کوچک مي‌کنند و فقط مي‌نويسند 180ميليارد تومان بدهکار است زيرا اين رقم براي کسي که 13کارخانه دارد رقم کوچکي است.


وي در مورد اينکه ميزان بدهي دقيق شما چقدر است گفت: اين را بايد از مالي‌چي‌ها پرسيد، آنها مي‌دانند.


هدايتي در مورد اينکه شما مالک سه باشگاه هستيد گفت: شايد مالکيت باشگاه‌هاي بيشتري را داشته باشم اما انگار برخي دوست دارند که آرزوهايم را تعبير کنم،‌اين آرزويم است که به ورزش کشور کمک کنم. من در حال حاضر مالک هيچ باشگاهي نيستم اما شرکت‌هاي زيرمجموعه من چند باشگاه را در اختيار دارند که اين مالکيت هم طبق قوانين AFC و فيفا است و مشکلي در اين زمينه مالکيت وجود ندارد.


باشگاه ملوان متعلق به شرکت استيل‌آذين ايرانيان است، باشگاه گهر متعلق به حسن هدايتي است و باشگاه استيل‌آذين هم مالکيت آن متعلق به دو شرکت ديگر است.


وي ادامه داد: به ما جرأت و شهامت بدهيد تا بتوانيم به ورزش کشور کمک کنيم، زيرا ورزش کشور نياز به حمايت بخش خصوصي دارد. نياز به اين دارد که بخش خصوصي وارد ورزش شود.


هدايتي در مورد اينکه سازمان ليگ گفته است انتقال باشگاه گهر به استيل‌آذين را بررسي مي‌کند گفت: اين انتقال در استان لرستان صورت گرفته و بر اساس کميسيون ماده 5 انجام شده و مديرکل ورزش لرستان در اين مورد اظهار نظر کرده است: واگذاري باشگاه گهر به استيل‌آذين اجاره به شرط تمليک است. در صورتي‌که تيم در ليگ برتر بماند مبلغ مورد توافق از هزينه‌ها کسر مي‌شود و باشگاه واگذار مي‌شود.


مالک باشگاه ملوان انزلي در مورد اينکه چه سودي از هزينه‌هاي ميلياردي در فوتبال برده است گفت: سود بهتر از اين که به من تهمت مي‌زنند، دروغ مي‌گويند و شايعه‌پراکني مي‌کنند. آدم‌هاي دلسوز و مديران دلسوز کشور بايد با اين مفسده مبارزه کنند، اينکه فردي بدون درآمد در باشگاه‌ها هزينه مي‌کند و شاهد هزينه تبيلغاتي عليه خود است درست نيست.


وي در مورد اينکه چه کسي شايعه جديد دستگيري او را مطرح کرده است، گفت:‌من اسم شخص خاصي را نمي‌آورم، آنهايي که بايد بدانند، مي‌دانند. برخي مي‌خواهند التهاب ايجاد کنند اما کور خوانده‌اند. من اگر بميرم و جنازه‌ام هم در خاک باشد خانواده‌ام تيم‌داري مي‌کند. من از ورزش و فوتبال دست بر نمي‌دارم.


وي در مورد اينکه فدراسيون در مورد استيل‌آذين بيانه‌اي صادر کرد گفت: ما در آستانه بازي با کره جنوبي هستيم و نياز به وحدت ملي داريم، بنابراين نمي‌خواهم زياد در مورد اين موضوع صحبت کنم اما بيانيه روابط فدراسيون فوتبال کذب محض و تشويش اذهان عمومي بود و از فدراسيون شکايت کرده‌ايم. بعد از بازي با کره مطالبي را مي‌گويم و طي نامه‌اي 10ماده‌اي مسائلي را به فدراسيون به طور مخفيانه ارسال کردم. بعد از بازي با کره جنوبي آن را علني مي‌کنم تا با سوء مديريت‌ها برخورد شود.


هدايتي در مورد اينکه مظلومي قول داده تيم استيل‌آذين زاگرس در لرستان بازي کند، گفت: 100درصد اين قول را عملي مي‌کنم. تيم استيل‌آذين زاگرس متعلق به 14 استان زاگرس‌نشين است، اما مردم درود که براي صعود اين تيم زحمت کشيده‌اند بايد قبول کنند تا زماني‌که فرودگاه، هتل و ورزشگاه طبق استاندارد AFC و سازمان ليگ ندارند اين تيم در خرم‌آباد بازي مي‌کند و بعد از فراهم شدن امکانات تيم به درود بر مي‌گردد، شايد استيل‌آذين زاگرس در بروجرد هم بازي کند.

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    به نظر شما عمل کرد وبلاگ چگونه است؟؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 92
  • کل نظرات : 1
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 9
  • آی پی دیروز : 59
  • بازدید امروز : 27
  • باردید دیروز : 17
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 44
  • بازدید ماه : 82
  • بازدید سال : 86
  • بازدید کلی : 3,121